zaterdag 25 juli 2009

Verhuisd

Een vriendin van mij is verhuisd en
dat verdiend natuurlijk een kaartje.
Nou vind ik het altijd moeilijk om voor die
aparte gelegenheden een kaartje te maken,
vooral als je er niet echt de stempels voor hebt,
maar deze vond ik eigenlijk wel leuk,
ook mede door het papier, dus hoop dat zij 'm ook leuk vindt...hihi

In het echt vallen de kleuren van de huisjes meer op,
maar ja, helaas wordt dat door het scannen nog weleens veranderd.

Verder ben ik nog bezig met anderen,
dus die volgen hoop ik snel.

groetjes:

1 opmerking:

  1. het zijn idd altijd moeilijke die aangelegenheden maar je hebt het er heel goed vanaf gebracht hij is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle