zondag 5 juli 2009

Weer wat gemaakt




Voor de magnolia-groep van Yahoo waar ik lid ben,
moest ik nog wat kaartjes maken
omdat ik daar een beetje achter loop met sommige swaps,
dus daar maar voor aan de slag geweest en
ik heb oa. deze kaartjes gemaakt, maar ja,
weer het probleem van "wil ikzelf houden"...hihi

Dus mijn voorraad "zelf-houd"kaartjes wordt wel erg groot zo,
dus vrees dat ik er toch iets van moet versturen en
dus een keuze moet maken,
maar gelukkig heb ik nog een paar kaartjes
die dan maar moeten verhuizen...hihi
Hebben jullie dat nou ook dat je je kaartjes
soms zo leuk vindt dat je ze zelf bewaard?
Ik heb dat dus regelmatig,
maar soms komt er dan weer iets wat die ene kaart
weer net iets overtreft en
dan gaat die "oude" toch maar op de post...hihi
Maar goed, ben hier vrijdag aan begonnen,
toen heb ik de lay outs gemaakt en
de plaatjes erbij gezocht, gisteren heb ik ze gekleurd en
vandaag afgewerkt met de bloemetjes en
takjes en op de kaartjes verwerkt,
dus al met al een paar kaartjes die toch wel duur zijn in uurloon...hihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle