dinsdag 3 november 2009

Eindelijk weer wat stempelkaartjes gemaakt








Hallo
Zondag weer wat zitten freubelen en
gisteren bij daglicht wat gekleurd en
vandaag zijn er verschillende op de post gegaan,
maar die van kerst, die heb ik nog....hihi

Die Hängler is naar Zweden onderweg en
de anderen hopen hier in Nederland
een nieuw adresje te vinden (als ze tenminste bezorgd worden)
Maar jullien zien dat ik weer lekker
mijn eigen soort kaartjes heb gemaakt en
er moeten er nog meer gemaakt worden,
dus ik hoop snel nog meer te kunnen laten zien,
want loop een beetje achter met "moetjes",
alleen heb ik nog een bestelling voor kerstkaartjes,
dus ja, die moeten ook nog gemaakt worden,
dus jullie snappen wel dat ik erg in dubio zit
over wat ik nou eerst moet doen,
maar het gaat goed komen, dat weet ik zeker...hihi
Zo, nog een fijne avond en ik ga nog ff wat doen!
Lieve knutselgroetjes van:

3 opmerkingen:

  1. hoi danielle
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt;)
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stel leuke creaties heb je gemaakt, ziet er prachtig uit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Daniëlle wat ga jij hard zeg. Je kaartjes zijn weer mooi geworden en leuk met de stempeltjes.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle