donderdag 31 december 2009

Ik wens jullie ....



Wat is het jaar 2009 weer omgevlogen!
Ja, ik weet het, dat roepen we elk jaar en
elke keer lijkt het volgende jaar weer sneller te gaan.
Als ik terug kijk op het afgelopen jaar,
dan heb ik veel leuke dingen gedaan en meegemaakt en
daar kijk ik dan ook met volle tevredenheid op terug.

Ik ben ook erg trots op mezelf dat ik zo'n 15 kilo ben afgevallen en
ga in 2010 nog zeker mijn best doen
om er nog minstens 10 kilo af te krijgen,
maar dat moet zeker wel gaan lukken.
Dus vanaf maandag ga ik weer flink aan de gang,
maar vanavond eerst nog even lekker genieten
van het lekkere eten en de gezelligheid en
dan kan ik er weer met volle moed tegenaan.

Ik wens jullie natuurlijk een hele gezellige en
vooral veilige oudjaarsdag/-avond,
een goed begin en een gezellig, gelukkig, gezond en creatief 2010!

En ik zie jullie vast allemaal weer in het nieuwe jaar.

lieve oudjaarsgroetjes van:

2 opmerkingen:

  1. hoi danielle
    ik wens jou en je familie ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief nieuwjaar
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou trots dat mag je zeker zijn! Want 15 kilo afvallen vergt heel veel doorzettingsvermogen en standvastigheid! Knap hoor! Ik wens je heel veel succes met je doel voor 2010!

    Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle