zaterdag 23 januari 2010

Te koop: Ribbelkarton


Ik heb vellen ribbelkarton te koop.
Zie dit leuke kaartje voor een voorbeeld waar het op gebruikt is,
dus leuk voor distress-kaarten of vintage



Het waren grote vellen van 50x70 cm,
maar heb er nu A4 van gemaakt
zodat ze makkelijker te versturen zijn.
Deze vellen kosten €0.40 per vel en
dat is excl. de verzendkosten.
(voor 5 vellen is dat €1.32)

Verzenden na ontvangst betaling en op risico van de koper.

Ik had ook een cuttlebugmal, maar die is verkocht

Heb je interesse in iets,

En let op, want ik ga ruimen,
dus er komt vast nog wel meer in de verkoop,
maar dat hoor je wel als het zover is,
want mijn tijd is kostbaar de komende weken



groetjes van 

1 opmerking:

  1. joehoeeee ik wil het malletje wel van je overnemen!! zeg maar even dat je het meebrengt of dat ik het overmaak en dat je het opstuurd!!

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle