zondag 14 maart 2010

3x hetzelfde papier en 3x hetzelfde afdrukje, maar toch anders




Vandaag eens met restjes zitten werken,
want dat is toch wel een leuke uitdaging,
want de andere kaarten waren ook met restjes en
die heb je toch wel regelmatig als je met blokjes werkt en
ik vind dit papier van We R memory keepers zo leuk,
dat het zelfs met restjes nog vrolijke kaartjes worden...hihi

En deze magnolia-afdrukjes had ik nog liggen en
al zijn ze allemaal hetzelfde ingekleurd en
met hetzelfde scrapblokje gemaakt,
ze zijn toch weer anders en ik vind ze best vrolijk
zo met die voorjaarskleurtjes, want een beetje vrolijkheid
kunnen we wel gebruiken met dat trieste weer...bah, bah.

De afdrukjes zijn ingekleurd met de copics,
wat ik erg leuk vind om te doen en
wat me steeds beter afgaat...hihi

Zo, nu ga ik lekker opruimen en
zo lekker nog even bankhangen met de kids

Fijne avond allemaal!

6 opmerkingen:

  1. je hebt helemaal gelijk ze zijn alle drie anders prachtig zijn ze in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze mogen er wezen hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi danielle
    schitterende kaartjes
    heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaartjes Danielle!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes Daniëlle!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en mooie kaartjes Daniëlle!
    En zo verschillend alle drie, super.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle