dinsdag 16 maart 2010

Helaas....

Hallo dames;

Helaas heeft het duimen niet geholpen,
want we zijn niet door bij "you make me feel so good"...snik

Erg jammer, want ik had er eigenlijk best een goed gevoel bij en
zou het natuurlijk erg leuk hebben gevonden,
maar we hebben geen reden gehad waarom we niet door zijn,
alleen een mailtje met het bericht dat we niet door zijn,
dus ik ben erg benieuwd en heb ook een mailtje gestuurd,
dus ben benieuwd of we nog iets horen over het waarom en
natuurlijk ben ik benieuwd wanneer de nieuwe uitzendingen komen,
want het zijn nu steeds herhalingen van afgelopen seizoen en
die ken ik nu ondertussen wel...hihi

Dus dames, stop maar met duimen, want helaas pindakaas....

Ik ga nu mijn bedje opzoeken, want de tv ligt er toch uit,
want er schijnt een landelijke storing van Ziggo te zijn,
dus wilde dit even met jullie delen en ik wens jullie een goede nacht.

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle