maandag 22 maart 2010

Kaartjes voor de blogcandy...

Hallo lieve blogvriendinnen;

Ik wil jullie er nog even aan herinneren dat jullie
je kaartjes op mogen sturen hoor.
Er zijn er al 2 kaarten binnen,
maar ik zal onder het blokje van "blogcandy"
telkens even melden als er iets binnen is en van wie,
mits ik een naam of postcode op de envelop kan vinden,
want ik probeer ze te onderscheppen,
wat misschien niet de hele week gaat lukken,
maar ik doe mijn best en ben erg benieuwd naar haar reacties,
maar in elk geval vast ontzettend bedankt en
leuk dat jullie mee willen doen,
want ik heb van bijna 15 personen doorgekregen
dat ze mee willen doen, dus hoop dat ze lekker verwend wordt,
want dat heeft ze wel verdient, want ze is nog steeds aan het tobben
met haar hoofdpijn, dat nog steeds aanwezig is en
die vervelende steken in haar hoofd zijn weer terug,
dus ik ga zo de huisarts maar weer bellen voor een afspraak,
dus die kaarten zullen haar wel opfleuren en
het weekend worden ze geshowd en de winnaar bekent gemaakt

groetjes van:

1 opmerking:

  1. Mijn kaart is onderweg!!
    Ik hoop dat ze hem leuk vind,
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle