donderdag 13 mei 2010

En weer wat meer stempels en inkten op mijn verkoopblog



Ik heb weer een heel stel stempels en
inkten op marktplaats staan,
maar ook van stempels en inkten die er al stonden
de prijzen verlaagd, dus wie weet zit er iets voor je bij.
Mocht je meer dingen willen,
mail me dan even via "email deze adverteerder"
want dan is dat makkelijker ivm. de verzendkosten.

 Dit is de link naar mijn advertenties 

Verder iedereen nog een fijne hemelvaartsdag en
wie weet tot mails en anders tot snel.
Ik ga de slaapkamer een sopje geven,
want het behang zit erop en dan kan straks het bed in elkaar en
hoeven we niet meer op de grond te slapen...hihi

groetjes van:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle