zondag 11 juli 2010

De new-you-avond...


Thuis opgehaald met limo


In de limo


Champagne! (bah, wat vies...bleh)


Hier wordt ik mooi gemaakt


Met z'n allen in de limo


Afgelopen donderdag was het zover.
De afsluitavond van de cursus van Slimgym,
met een hot summer sals night.

Ik werd thuis opgehaald met de limo,
wat natuurlijk al een ervaring op zich is,
want dat maak je ook niet elke dag mee, toch?
Dat zat bij de prijs die ik 25 maart had gewonnen.
Verder lekker laten verwennen met
make-up, wat ikzelf nooit gebruik,
dus dat was al een ander gezicht.
Ook mijn nagels laten lakken en
een fotoshoot gehad, dus ben benieuwd naar de foto's.
Ook waren er lekker hapjes en voor de massage
had ik helaas geen tijd meer,
want toen werden we weer naar huis gebracht...snik.
Het was een supergezellige avond en
een hele leuke ervaring en die limorit maakte het toch wel af.

Ik wens jullie nog een fijne dag en
heel veel plezier vanavond bij het voetballen.

Ik wil trouwens iedereen een compliment geven
voor al het moois wat gemaakt is,
maar helaas heeft mijn laptop de kuren
dat hij er steeds uitscheidt en kan ik dus niet overal
op antwoorden, want zit nu bij mijn ouders op de pc,
want daar moet ik nog steeds douchen en wassen,
dus daar kom ik wel elke dag (een paar keer)
maar om nou ook steeds hier achter de pc te kruipen
vind ik ook niet echt gezellig,
dus daarom weten jullie dus waarom ik niet reageer.

Lieve groetjes!

1 opmerking:

  1. Wouw, dat ziet er gezellig uit, gaaf om in zo'n limo te zitten.
    Je ziet er super uit.


    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle