donderdag 8 juli 2010

Met de Limo...


25 maart had ik een prijs gewonnen
bij radio 8 fm en vandaag is het zover.
Ik had daar toen al een stukje over geschreven
dus je kunt het nog terug lezen.

De afgelopen 10 weken hebben we bij Slimgym
een cursus gedaan over het aanpassen van
je leef- en eetpatroon en ben daar ook door
ook weer een paar kilo kwijt en
vanavond is de new you-avond die erbij hoort,
als afsluiting van deze cursus en
de prijswinnaars worden opgehaald met deze limo...YES!
Rond 18.45 uur komt ie me halen,
dus ben best wel in een jubelstemming...hihi

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk best spannend vind,
heb nog nooit in zo'n ding gezeten,
dus ga ook echt genieten en een foto en
verslag volgt zsm. hoor, dus maak je niet druk...hihi

groetjes Daniëlle

2 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg Daniëlle, geniet er van vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooowww wat spannend, dus nu is het zover!! Ik ben erg benieuwd zeg hoe het gegaan is!!

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle