maandag 8 november 2010

Zeepketting



Ik had laatst op de beurs in Gorinchem
een paar dingen gekocht om een zeepketting te maken.
Ik had op de beurst de 2 houten grijze hartjes,
de grijze kleine hartzeepjes en de houtjes.
Het gekrulde spul komen van een tuincentrum af en
de lintjes had ik ook toevallig bij een tuincentrum gekocht en
kon in daar dus mooi bij gebruiken...hihi

Het fotorekje waar het aanhangt is van sloophout en
is komt eveneens van een tuincentrum,
maar de foto's zijn nog de voorbeelden die erin zaten,
want ik moet nog foto's maken om erin te doen.
Ook de witte houten hartjes en de kaarsjes
komen van hetzelfde tuincentrum en
vond ik wel leuk combineren met de rest.

Ik had eerst even de muur een bruinig tintje gegeven
voordat ik alles op kon hangen,
want dat kwam mooier op met het rekje dan op een witte muur.

Zo, het volgende project komt er ook snel aan,
dus nog even geduld en dan komen daarna de foto's van 
mijn huiskamer, want jullie zullen ondertussen wel benieuwd zijn.

Nog een fijne dag en tot snel!

liefs:

2 opmerkingen:

  1. Super, die zeepketting, ook zoiets wat ik OOIT nog eens wil maken, hahah.

    Ziet er heel leuk uit, samen met het lijstje.

    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle