maandag 14 februari 2011

Love is in the air


In verband met valentijn heb ik dit hart voor jullie gemaakt.
Ik vind 'm zelf wel leuk geworden..hihi

Ik heb 'm gemaakt naar een voorbeeld
van een BLOG met onwijs mooie kaarten.
Ik was helemaal weg van haar kaarten en
vooral de kaarten met harten en
met de bloemen die ze gemaakt had,
zodat ik dat zelf ook eens wilde proberen en
ik vind 'm zelf eigenlijk wel goed gelukt...hihi
Voor de bloemen op het hart heb ik van mijn
nep-hortensia gehaald,
dus die doen nu dubbel werk,
totdat ze helemaal kaal zijn...hihi

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en
ik wens jullie nog een hele romantische dag toe.

Lieve groetjes van:

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje danielle
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en heel romantisch is dit hart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk!
    En wiens kaartenblog is dat met die mooie kaarten? Staat ze in het rijtje naast het jouwe?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankjewel lieve mensen.

    Als je op het woordje BLOG in de tekst/uitleg klikt, dan kom je op die site,
    die zeker de moeite waard is om te bekijken

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle