dinsdag 22 februari 2011

Vlinderkaartjes



Hallo allemaal!

Hierbij weer een ander soort kaartjes,
deze keer gemaakt met de cuttlebug en
cuttlebugmallen met colorcore cardstock
dat ik opgeschuurd heb en
de vlindermal van Marianne design.

Ik zag dit idee ook ergens,
ik geloof bij Marianne,
maar dat weet ik niet meer zeker en
vond het ook leuk gedaan,
lekker neutraal en niet te druk,
dus maar eens kijken of dit ook loopt
in mijn "winkeltje" en
daarom expres geen tekst erop gedaan,
want dan kan het overal voor en
dat kan er evt. achteraf ook nog op
als ik weet waar het evt. voor is.

Zo, jullie hebben weer wat te bekijken en
ik ben erg benieuwd wat jullie er weer van vinden,
dus een berichtje is altijd welkom.

Ik wens jullie een fijne dag en
tot snel maar weer!

Lieve groetjes;

4 opmerkingen:

  1. schitterende kaartjes danielle
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes Daniëlle, eenvoud siert deze kaartjes.........
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi mooi kaartjes en gelijk heb je ff geen tekst erop soms heb je zelf in eens kaartje nodig gelijk volger geworden bij je doeiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle