maandag 11 juli 2011

BLOGCANDY

Hallo

Ik zag net tot mijn stomme verbazing
dat ik aan goed 25.000 bezoekers zit,
dus dat is wel een feestje waard.
En bij een feestje op blogs
hoort natuurlijk een blogcandy.

Dus bij deze ga ik dat doen.
Wat je kunt winnen is een verrassingspakket,
dus als je van verrassingen houdt,
dan is het zeker de moeite waard
om gezellig met me mee te doen.

Wat moet je doen om kans te maken
op dat verrassingspakket?
1: Wordt volger van deze blog,
als je dat nog niet bent natuurlijk.
2: Zet de foto van 25.000,
die bovenaan dit bericht staat,
op je blog met een vermelding
naar deze blogcandy.
(mits je een blog hebt natuurlijk)
3: Geef een reactie op dit bericht,
maar schrijf iets leuks waar in elk geval
het getal 25.000 in zit en
je mag zelf weten hoe en wat of
waar je het over gaat hebben en
de leukste reactie krijgt dan het
verrassingspakket.
Ik laat mijn kids de leukste reactie kiezen,
dus dat wordt eerlijk gedaan.

Dus meedoen is deze keer helemaal niet moeilijk
volgens mij, maar je moet natuurlijk wel de moeite
nemen om er een leuk verhaaltje van te maken...hihi

Deze candy loopt tot 10 juli,
dus je hebt nog wel even om iets leuks
te bedenken met 25.000 erin.
Maar alleen bij minimaal 10 reacties
gaat de prijs eruit,
dus kom op meiden, doe gezellig mee!

Ik wens iedereen succes en
let er wel op dat je de candy op je blog zet
met een link naar deze blog,
mits je een eigen blog hebt,
want anders kun je helaas niet meedoen.
Heb je geen blog en wil je toch meedoen,
meldt dan even in je reactie dat je geen blog hebt,
want dan kun je toch gewoon meedoen.

Lieve groetjes;


1 opmerking:

  1. he danielle, wat een leuke candy zeg!en wat heb je een hoop mensen die op je blog hebben gekeken.wist je dat je van 25000 euro zon 50000 papicolor kaarten kan kopen. of 5000 setjes paper mania bloemen setjes of 25000 scrapvellen kopen. zo kan ik natuurlijk nog even door gaan. ik hoop dat je nog veel volgers krijgt en dat je de 500000 ook gaat halen

    groetjes sabine

    helaas nog niet in bezit van een blog

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle