zondag 24 juli 2011

Pyramidedoosje


Hallo

Ik heb ooit een keer een doosje ergens
vandaan gehaald of gekregen,
dat weet ik dus niet meer,
maar vond het wel een grappig model
om er iets anders van te maken,
dus nagetekend en voila...hier is ie!

Vond het wel moeilijk om er iets
leuks op te doen om te versieren,
daarom is ie ook niet helemaal
naar mijn zin, maar kan ermee door en
ga vast nog wel een keer een
andere maken en die mogen
jullie dan ook weer zien, oké?

Verder ben ik bezig met de voorbereidingen
voor de hobbymarkt op 27 + 28 aug.
dus daar ik maar weer mee verder,
want daar is het nu (helaas) goed weer voor.

Jullie ook nog een fijne zondag verder en
hopelijk wordt het snel beter weer,
want voor de vakantiegangers
vind ik dit wel heel erg triest.

Lieve knutselgroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle