zaterdag 23 juli 2011

Vogelhuisje



Hallo

Op deze site het patroon van dit
schattige vogelhuisje gezien en
het geprobeerd om te maken.
Helaas heb ik niet de grote nestabillity's,
maar heb het opgelost door een
paar randjes als dakpannen onder elkaar te plakken.
En het probleem is dus opgelost...hihi

Het dakje heb ik gewoon dichtgeplakt,
dus ik kan er niets meer in doen,
maar moet nog even een oplossing zoeken
om het op een leuke manier zo te  maken
dat het dakje los kan om iets in te doen,
want zij hadden er vogelvoer inzitten en
een lint erom dat ze door het dak hebben gedaan en
het zo vast gemaakt bovenop het huisje.
Maar ik vind vast wel een oplossing en
dan zal ik het hier nog wel laten zien.

Verder nog een heel fijn (knutsel) weekend en
tot snel maar weer!

Lieve knutselgroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle