zondag 7 augustus 2011

MEGA OPRUIMING OP MIJN VERKOOPBLOG!


Hallo allemaal;

Omdat ik nu heerlijk vakantie heb,
wil ik van blijdschap iets geks doen...hihi

Ik heb op mijn verkoopblog dan ook een
hele leuke aktie staan voor vandaag.
Deze aktie geldt alleen op zondag 7 augustus 2011,
van 0.00 uur tot 24.00 uur.
Ik geef daar nl. 25% korting op alle artikelen vanaf €3.00.

Dus zoek je nog een leuke stempel,
mal, boekje of stempelinkt,
ga dan gezellig even een kijkje nemen en
wie weet staat er nog iets voor je bij!

De link is:

Op mijn verkoopblog staat de verder uitleg,
dus lees die even om misverstanden te voorkomen.

Ik wens iedereen een hele fijne zondag en
wie weet zie ik je wel op mijn verkoopblog.

Lieve vakantiegroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle