vrijdag 12 augustus 2011

Theedoosje gemaakt




Hallo allemaal;

Deze week druk aan de knutsel geweest
voor oa. de beurs over 2 weken,
maar gisteren ook gezellig een dagje met mijn moeder
naar de kaartendagen in Den Bosch geweest en
nog wat andere leuke dingen gedaan,
want ja, je hebt niet voor niets vakantie, toch?...hihi

Voor mijn oma die zondag jarig is
heb ik dit theedoosje gemaakt.
Ik heb het gevult met een paar verschillende
smaken thee en kersenbonbons.
Dus nu maar hopen dat ze het leuk vindt.
Ik ga het nog wel leuk in folie verpakken,
dan oogt het ook weer wat anders,
maar ja, met die folie erom
maakt het niet zo'n mooie foto's
omdat het dan weerspiegelt,
dus het zo maar even gedaan,
dan zien jullie het ook beter.

Ik wens jullie vast een heel fijn weekend en
ik hoop snel weer wat anders te kunnen laten zien.

Lieve knutselgroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle