vrijdag 26 augustus 2011

Weekendje naar de beurs


Hallo iedereen;

Ik ben het weekend dus lekker weg en
zoals jullie al gezien hebben bij mijn doosjes enzo
wat ik de laatste tijd heb laten zien,
ga ik dus naar een beurs en dat is dit weekend.

Ik vind het best wel spannend,
want heb geen idee wat ik moet verwachten en
hoe het zal lopen, maar we zien het wel.

Ik heb diverse doosjes gemaakt en
van sommige dingen moet ik nog foto's laten zien,
maar dat doe ik na het weekend wel.

Verder neem ik ook mijn kaartjes mee en
doe ik een workshop met theedoosjes,
dus ik wacht gewoon af wat het weekend gaat brengen en
ik denk zomaar dat ik zondag zo ie zo
doodmoe terug kom en dus echt geen fut meer
heb om achter de pc te kruipen,
dus na het weekend krijgen jullie van mij een verslagje en
de foto's die jullie nog tegoed hebben.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en
heb je zin om langs te komen,
dan zou dat erg gezellig zijn natuurlijk,
want hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?
En er staan niet alleen hobbyisten,
maar ook winkeliers, maar ik weet niet wie,
dus het is echt een beurs, georganiseerd door Kreamiek en
het is de 1e keer, dus voor iedereen spannend.

Dus wie weet zie ik jullie nog wel en
anders tot na het weekend!


Hele lieve hobbygroetjes;

1 opmerking:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle