vrijdag 21 oktober 2011

En nog meer sjaals

Ondas nr.78 (wit-grijs-zwart)

                  Rocio nr.402 (beige-bruin-grijs)  Rocio nr.405 (wit-grijs-zwart-blauw)

Reve 5110009 (wit-grijs-zwart)  Retinella 5130107 (bruin-zwart)

Hallo

Zoals jullie zien ben ik weer lekker actief geweest en
heb ik nog wat andere soorten sjaals gebreid.

Het zijn andere soorten garen,
waardoor je dus weer een heel andere effect krijgt,
maar de reve is hetzelfde als de triana,
maar dan van een andere merk en
de retinella is hetzelfde als de ondas,
maar dus ook van een ander merk.

Ook hiervan zijn er te bestellen voor €10.00 per stuk en
de Rocio kosten €11.00 per stuk en
dat is excl. €1.84 verzendkosten,
dus voor nog geen €12.00 heb je al een leuke sjaal...hihi

Zo, ga me nu klaarmaken om te gaan werken en
morgen gezellig met mijn moeder naar de beurs in Gorinchem,
dus ik wens jullie ook vast een fijn weekend en
tot snel maar weer!

Lieve groetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle