woensdag 5 december 2012

Sinterklaas-kadootjes



Hallo allemaal;

Hierbij 2 Sinterklaas-kadootjes
die ik gemaakt had en
waar een zakje kruidnootjes in zit.

De bovenste is een klein pringles-busje
dat ik opgemaakt heb met een schoen,
die eigenlijk in een boek stond om
een kaart van te maken en
de onderste heb ik ook anders verwerkt,
want dat zou ook een kaart moeten zijn.
Het is een lang stuk karton dat gerild en gevouwen is en
waar ik onderin een bakje heb gemaakt voor de kruidnoten.

Dus wat eigenlijk 2 kaarten moesten zijn,
zijn kadootjes geworden...gewoon een kwestie
van je fantasie gebruiken en je tovert er gewoon
iets anders van...hihi

Ik wens iedereen een fijne Sinterklaasavond en
veel plezier met wat je krijgen gaat

Lieve groetjes;

1 opmerking:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle