maandag 19 augustus 2013

Baby Girls





Hoi hoi

Ja hoor, hier zijn ze dan,
de kraamkadootjes voor de meiden.

Ook hier een selectie,
want anders zijn t er weer meer,
dus een paar om te bekijken,
maar wil je ze allemaal zien,
stuur me dan gewoon een berichtje en
dan stuur ik ze je privé even door

Zo, dit is het voorlopig weer,
want de vakantie is voorbij,
dus nu weer over naar de orde van de dag en
kijken wanneer het weer lukt om 
nog wat meer te maken,
want 20 oktober de eerste markt 
in het Klooster in Waalre en
dan 10 november mijn eigen georganiseerde hobbymarkt
in de Wetering in Loon op Zand en
het weekend van 22, 23 en 24 november
sta ik in winkelcentrum de Els in Waalwijk,
dus je ziet dat ik weer veel nodig heb en
voor je er erg in hebt is het oktober,
dus zaterdag in Den Bosch maar eens gaan kijken
of ze nog wat leuke dingen voor me hebben
om nog andere dingen te maken...hihi

Dus wie weet kom ik je zaterdag nog wel tegen en
anders zie ik je snel hier!

lieve hobbygroetjes;

1 opmerking:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle