maandag 26 augustus 2013

Huwelijkskadootje




Hallo allemaal

Ik heb weer eens wat anders bedacht,
want toen ik bezig was met de doosjes met
de gastendoekjes met zeepjes kreeg ik ineens
een idee toen ik met het hartjeszeepje bezig was.

Ik moest daar iets anders mee doen,
want voor een huwelijk had ik nog niets en
dat was daar wel leuk voor.
Dus ik aan de slag met een variant daarop en
bedacht dat ik dus 2 gastendoekjes moest hebben,
1 voor de bruid en 1 voor de bruidegom.
Dus ik naar de winkel en die gekocht.
Maar toen....
Ik een model van het doosje genomen waar ik de
babyromper met slofjes in gemaakt had en
daar de maten van aangepast,
de gastendoekjes op een andere manier gevouwen,
bekleed met corsage en stropdas en voila,
het eerste huwelijkskadootje is geboren.
Maar zoals je ziet, niet met het hartjes zeepje,
maar met een ander hartje erbij...hihi

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
dus reacties zijn altijd welkom

Zo, nu weer aan de slag met andere dingen en
dan hoop ik weer snel terug te zien

Lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle