maandag 11 november 2013

Cupcakes, maar dan anders





Hallo allemaal

Gisteren weer een onwijs gezellig en
lekker druk bezochte hobbymarkt gehad en
ook deze had ik daar natuurlijk bij me.

Het zijn cupcakes, gemaakt van een rompertje met een paar sokjes.
Een paar leuk verpakt in folie,
maar natuurlijk ook een paar leuke doosjes er omheen gemaakt,
zodat het een nog leuker kadootjes is om te geven.

Nu weer aan de slag met dingen bijmaken,
want over 2 weken staan we een heel weekend in Waalwijk
in winkelcentrum de Els,
dus moet ik natuurlijk wel een leuk voorraadje hebben.

Ik wens jullie dan ook een hele fijne dag en
de foto's van de voorbeeldkaarten van gisteren komen eraan,
maar daar moet ik nog een foto van maken
dus nog een geduld

Lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle