zaterdag 1 maart 2014

Lief vintage vrouwenkaartje



Hallo

Dit kaartje is gemaakt met de nieuwe mallen en
scrapppapier noir & blanc van Marianne Design

Wel met het motto;
een beetje van mezelf en een beetje van een ander ..hihi

Het zijn een leuke ovale mal waar de binnenkant er van uit kan en
ik heb in het bovenste deel van de kaart
een ovaal uitgesneden ter grote van het ovaal van de mal en
het deel wat er dus uit komt heb ik aan de binnenkant geplakt
Verder heb ik 2 grote witte rozen gebruikt,
2 bruine en 2 zwarte schoenen die ik een klein stukje over elkaar heb geplakt en
een bruine paspop die ik bewerkt heb met een klein stukje
zwart lint en een stukje parelketting.

Verder nog een stukje kant en roze bloemetjes gebruikt
om het af te maken en
een witte gelpen en zwarte fijnschrijver voor de accenten
op het ovaal en de schoenen

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Een hele fijne dag en veel hobbygroetjes;


1 opmerking:

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle