zondag 16 maart 2014

Mannenschorten





Goedemorgen allemaal

Inmiddels is het alweer een week geleden dat
onze 4e gezellige hobbymarkt was en
ik dacht dat ik alle kaarten op mijn blog had staan,
maar blijkbaar was dit niet het geval,
dus bij deze de herenschorten

De kaarten heb ik gemaakt van 1 setje in
2 verschillende combinaties
De ene schort is gemaakt met designpapier en
dan opgewerkt met effen en
de andere is precies andersom,
zodat je kunt zien wat je ermee kunt doen

Ik heb ze expres eenvoudig gehouden,
omdat niet iedereen van drukke kaarten houdt,
vooral niet voor mannen vaak en
zodat ook mensen die niet zo makkelijk dingen kunnen maken,
dit heel makkelijk na kunnen maken of
anders ideeën op kunnen doen.

Ik wens jullie een fijne zondag en
tot snel weer!

Lieve hobbygroetjes;


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle