donderdag 19 maart 2015

Sterkte




Hallo

Laatst heb ik deze nieuwe mal van Joy gekocht en
vond hem erg mooi,
vooral ook omdat die tekst er bij zit en
die vond ik ook erg mooi

Je kunt de bloemen ook kleuren natuurlijk,
maar ik heb het gewoon eenvoudig gehouden.

Bij de ene kaart heb ik de tekst van Sterkte 
dubbel geplakt, want ik heb 2 kleuren op elkaar geplakt
De onderste is in donker groen en daar de witte tekst opgeplakt

Ik vond het groenige scrappapier er erg leuk bij
met die kleine bloemetje en vlindertjes,
want het hoeft ook niet altijd grijs/zwart te zijn
voor een condoleance vind ik en
het kan natuurlijk ook om iemand een hart
onder de riem te steken.

Nou, weer aan de slag me de andere nieuwe mallen
die ik nog heb liggen, 
want het zijn er nog een heel stel....hihi

Tot snel!

Lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle