donderdag 21 april 2016

Hallo luitjes;

Hierbij een paar foto's van kado-envelopjes
die ik gemaakt heb met de Dutch Doobadoo mallen.
Ik vind die helemaal te gek om mee te werken en
je kunt er zoveel leuke dingen mee maken.
Ik heb er dan ook een heleboel gekocht,
maar ja, nu de tijd nog vinden om iets mee te maken....haha

Maar dat komt vast goed, want ik ga mijn best doen,
dus er gaan er nog veel volgen als het goed is.

De onderste had ik gemaakt voor mijn tante haar verjaardag en
de bovenste, met een kaartje er in, 
heb ik gemaakt als voorbeeld voor de hobbymarkt.

Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als iedereen.

Tot snel weer!




Lieve hobbygroetjes;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle